lördag 25 augusti 2012

Virkning

Hej!

Nu har det dragit ihop sig till sista dagarna på min semester. Och idag ska jag snart åka iväg och kolla på adoptionsdagen för djurskyddet här i Sundsvall. :) Kanske skänka en liten slant till dem hade jag tänkt! Sedan ska jag iväg och shoppa det sista till min "Hemlis" på virkningscafeét! :)
Det fungerar ungefär som ett garnbyte, fast man får en lista med frågor och svar från en person så man vet vad hon tycker bra och mindre bra om att tex. göra, äta, dricka, virka m.m. Och så ska man köpa 3 st garner, nått ät eller drickbart och en överraskning. Spännande att se vad jag får för nått! :)

Härom dagen började jag virka på en kudde, men nu inser jag att garnet inte kommer räcka till andra sidan. Så jag ska iväg och kolla efter mer garn också :) sedan ska jag brodera nått fint mönster i guld på den hade jag tänkt!


Ha en bra lördag!

/Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar