söndag 19 augusti 2012

Decoupage

Hej!

Idag har jag testat på ett nytt slags pyssel som jag verkligen tyckte var jätte kul, Decoupage!

Jag skulle till Panduro för att köpa pärlor till en blommpinne som jag skulle göra i tenntråd och hittade en flaska med decoupage lim! :) Där efter blev det raka vägen till Dollarstore för att köpa några söta servetter.
Det var hur kul som hellst och gick super fort att göra! Jag köpte matt lim så glaset ser lite frostat ut! :)



Tycker om resultatet! :) 
Under tiden jag pysslade hände något konstigt... Min sambo kom in och började gräva i bland mina pysselgrejer och började snurra tenntråd! :-o Det blev en mysig pysselstund vid köksbordet, och han var faktiskt jätte duktig.. så duktig att jag till och med var tvungen att härma honom och snurra en likadan blompinne som honom :)

Henkes är till vänster och min till höger!

Nu ska jag fortsätta njuta av min semester! 

Ha det bra!

/Ellinor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar