måndag 14 januari 2013

Måndagsmys med loppisfynd

Hej allihopa!

Idag har jag träffat en vän som gick i samma grundskola som mig i Sollefteå. Vi har typ inte setts sedan vi började på gymnasiet! Så det var riktigt roligt!
Vi bestämde oss för att gå på en loppisrunda runt om i Sundsvall. :)
Jag är så fruktansvärt nöjd över denna dag! Inte nog att jag fick träffa Linn (Som min vän heter) så hittade jag även en skitsnygg tak-krona som jag nu har hängt upp på min balkong!

Här är den i dagsljus inne på loppisen.

Så här snygg blev den inne på min balkong!
Jag har sökt efter en sådan jätte länge och blev så glad när jag hittade den och att den inte kostade en miljon. :) Endast 150 kr

Sedan hittade jag en krydd-hållare i en låda för 10 kr.


Imorrn börjar arbetet igen! Så nu ska jag bara lägga mig ner i soffan och sappa på lite kanaler innan det är dags att natta! :)

Ha det bra!!

Ellinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar